Viestintästrategia & ydinviestit

Viestintästrategia on yrityksesi viestinnän punainen lanka. Se on työkalu, joka kertoo tekemisen suunnan ja painopisteet. Se luo suuntaviivat pitkän aikavälin tekemiselle ja antaa vastaukset yrityksen tapaan viestiä, määrittää viestinnän tavoitteet, painopisteet, ydinviestit ja kohderyhmät. Strategia on aika ajoin hyvä ottaa tarkasteluun, peilata muuttuvaa toimintaympäristöä vasten. Onko yrityksesi viestintästrategia ajan tasalla?

Tekstityöt & sisällöntuotanto

Kohtaavatko asiakkaasi odotukset ja palvelutarjontasi? Viestiä on aina varaa terävöittää, hioa särmiä tai tuoda sanomaasi siitä puuttuvaa särmikkyyttä.

PR & some

Saako yrityksesi mielestäsi riittävästi näkyvyyttä mediassa? Millä tavoin yrityksesi on esillä ja miten viestisi tulkitaan? Autamme löytämään yrityksestäsi ne tarinat ja tapahtumat, joista halutaan kuulla. Luomme mediasuhteita, rakennamme yhteistyötä ja ideoimme tapoja erottua yrityksellesi tai tuotteillesi tärkeillä areenoilla. Tapoja on monia, tärkeintä on löytää yrityksellesi luontevimmat kanavat erottua joukosta.

Koulutus & työpajat

Sisäinen viestintä, kriisiviestintä, sosiaalinen media – toisinaan tarvitaan pienryhmäkoulutusta ajankohtaisesta teemasta tai toimialan erityistarpeista. Tai toiminnallinen työpaja, jossa pureudutaan yhdessä konkreettiseen tekemiseen.

Intona tähän työhön. Ylpeänä työmme vaikutuksista.